Лесечко Олена


Deti-na-prirode-e1498477735183-1024x707 «Жива природа»
Під час прогулянки можна дізнатися багато нового та цікавого. Наприклад, сьогодні запам’ятовуємо назви дерев і спостерігаємо, чим клен відрізняється від тополі. Діти люблять розглядати листочки, насіння, кору дерев. Повернувшись додому, можна намалювати листя або навіть дерева: берізку, каштан, ялинку, горобинку. Якщо хочете засушить декілька листочків. З декілька днів малюк зможе їх наклеїти на аркуш і написати – вийде дивовижний гербарій.

«Читаємо вивіски»

Пам’ятаєте, коли ви були маленькими, ви читали вивіски на магазинах? Усі діти люблять це заняття. 

Навіть якщо дитина знає ще не всі букви, нехай просто називає ті, які їй знайомі. Наприклад, у слові «Хліб» – буква Б. А якщо малюк вже вміє читати, ви можете разом читати вивіски і « колекціонувати» їх, тобто змагатися, хто більше вивісок помітив і прочитав.

«Різні люди»

Навчить дитину спостерігати за перехожими. Ось Іде старенька. Який у неї настрій? Як малюк вважає куди старенька йде? А ось поспішає дідечко з портфелем. Куди він прямує? Що він мугикає собі під ніс? Пісеньку? А яку? Дівчинка скаче на скакалці. Скільки їй років?
Така вправа допоможе розвивати спостережливість.

«Скільки всього?»

Виберіть на вулиці що-небудь для підрахунку. Покажіть дитині якесь дерево, наприклад тополю. Навчить упізнавати його, а потім полічіть, скільки тополь на вулиці, по якій ви гуляєте. Можна полічити, скільки пройшло людей в окулярах, скільки зелених машин припарковано на вашій вулиці або скільки магазинів у вашому мікрорайоні. Підрахувавши що-небудь одне, лічіть щось інше.

«Хто перший побачить»

Виберіть який-небудь об’єкт – червоний автомобіль, газетний або квітковий кіоск – і подивіться, хто першим його помітить. Зі старшими дітьми можна ускладнити завдання, наприклад, видивлятися машину з верхом, що відкидається, дорожній покажчик, або людину з якимсь певним предметом.

«Граємо в кольори»

Наприклад, сьогодні у вас «жовтий» день. Привяжіть жовту стрічку на руку дитині пред прогулянкою. Головне завдання під час прогулянки – називати все, що ви бачите жовтого кольору.

«Веселий дзвоник»

На невисоку гілку повісте дзвоник і дайте дітям м’ячик. Нехай підкидають його почерзі так, щоб м’ячик зачепив дзвоник. Якщо діти легко впоралися із завданням, дзвоник можна перевісити вище.

«Збираємо всяку всячину»

Візьміть із собою на прогулянку коробку, щоб скласти в неї ваші знахідки. Дивіться на всі боки, чи не трапиться вам щось таке, що можна було б принести додому і показати всій сім’ї. Майте на увазі: те, що зачаровує вашу дитину, може здатися вам сміттям, але якщо знахідка не шкідлива, дозвольте малюкові взяти її з собою.
Повернувшись додому, розкладіть свої знахідки на підлозі або на столі та уважно розгляньте їх, можливо, навіть крізь збільшуване скло. Увечері нехай малюк продемонструє знахідки іншим членам сім’ї.

 

Інформація запозичена з статті: Мариновська, А. Ігри під час прогулянки / А. Мариновська // Зростаємо разом. -2017. –  № 10. – С. 18-19.

 

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

w

З’єднання з %s

Хмаринка позначок

%d блогерам подобається це: