Лесечко Олена

Пісочна терапія



deti35_smallПісок і вода – найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей. Перші контакти малюків одне з одним відбувається у пісочниці. Перші іграшки, які батьки купують своїй дитині, – це відерце, совок та формочки. Малюків дуже приваблює можливість активно й по-різному взаємодіяти з піском: копати, пересипати, будувати. Ігри з піском і водою підводять дитинну до опредмечування думки, реалізації її у матеріалі.
Пісок «заземлює»негативну психічну енергію, відбувається гармонізація психоемоційного стану дитини. Заняття та ігри піднімають настрій у дітей, викликають емоції радості, спонукають до діяльності. Діти стають більш впевненими і здатними долати життєві труднощі.
У дітей розвивається тактильно-кінестетична чутливість і дрібна моторика рук.
Дошкільники одержують досвід розв’язання конфлікту чи ситуації, який потім переносять у реальність. Ігри-заняття та ігри-казки сприяють формуванню дітей поведінки, навичок спілкування та розвиток емоційного світу дошкільнят. У дітей формуються свої стосунки з однолітками та із самим собою. Завдяки іграм у піску, діти стають добрими, чуйними, уважними. В них формується почуття делікатності, ввічливості, товариськості, виробляється та шліфується культура людського спілкування. Інтенсивніше та гармонійніше відбувається розвиток пізнавальних процесів.
Пісочниця – це середовище для спілкування дитини з самою собою та символами реального світу. Граючись із піском і мініатюрними фігурками, діти наближають до себе свій внутрішній світ, щоб уважніше розглянути його, зрозуміти власні бажання, побачити, як краще вийти з складної ситуації.скачанные файлы
Ігри з піском є ефективним методом психологічної допомоги дитині:
• у формуванні впевненості у собі та стійкої самооцінки;
• у германізації внутрішнього емоційного стану, зокрема при негативізмі, образливості, конфліктності;
• при переживаннях будь-яких травматичних ситуацій;
• в адаптації до будь-яких змін у житті дитини – вступ до дитячого садка, зміна дитячого колективу тощо;
Заняття з піском поліпшують емоційний стан дітей: гіперактивних пісок урівноважує, агресивних – втихомирює, скутих – розслабляє, тривожних – заспокоює. Під час занять та після них усі діти задоволені й виходять з бажанням зустрітися знову. І це, мабуть, найголовніше, що дають дітям ігри з піском.

Інформація запозичена з статті: Окерешко, О. Ігри з піском як засіб оздоровлення дошкільників / О. Окерешко // Психолог дошкілля. – 2012. – № 11 (40). – С. 42-45.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Хмаринка позначок

%d блогерам подобається це: