Лесечко Олена


 

sad businessman sitting on chair with many questions

Доброго дня, дорогі читачі. Хочу розглянути тему яка на мою думку буде цікава і дорослим і підліткам. Що робити коли муза творчості покинула давно і настав довгий період під назвою «а мені якось взагалі нічого не хочеться». Як вирватися з рутинної роботи,бути більш ефективним у будь чому? Як загорітися життям знову? Отже застій! Як з ним боротися?
Перший спосіб звучить так:
1. Звичний розклад дня — ламаємо його!
Зробіть для себе щось нове. Щось таке чого ви не робили ніколи раніше, або те, що ви завжди робите ввечері. Для кожного це може бути щось своє. Наприклад зробить зарядку або поснідайте борщем. Подумайте, чого б вам хотілося, але на це ніколи не було чи не вистачало часу?
Другий спосіб:
2. Наша пісня гарна нова… починаємо з кінця!
Це може перетворити будь який рутинний проект в щось цікаве і веселе. Особливо добре ця техніка працює з роботою, яка має бути написана. Скомпонувати кінець і початок буде на багато легше ніж думати думу над тим, як же все таки його почати. І ще один позитивний момент: практично зникає страх початку роботи.
Третій спосіб :
3. Змінюємо середовище.
Перейдіть у іншу кімнату, оточіть себе новими предметами, чимось незвичним. Наприклад можна запалити свічку. В школі цим постійно користуються міняючи класи для уроків, а також різних вчителів на предмети. Це додає ентузіазму.
Четвертий спосіб:
4. Гумор
Мабуть вже всі чули про цілющу силу гумору та посмішки і це можна використати в роботі. Коли відчуваєте, що в голові зовсім пусто, а рівень концентрації вперто не хоче підніматися з позначки нуль чи навіть мінус один — відволічіться не на довго, згадайте щось справді смішне, або знайдіть для себе щось таке, що вас точно розвеселить. В школі цю функцію на себе бере вчитель.
П’ятий спосіб:
5. Прогулянка!
Якщо всі попередні методи не допомогли, не засмучуйтесь,виходьте на прогулянку або на пробіжку. Вона може бути не довга, але свіже повітря точно зробить своє діло!
Шостий спосіб:
6. Відпочинок!
Якщо ви випробували все, а світло в кінці тунелю так і не з’явилося. І працювати все дедалі важче, хочу задати вам одне питання: «А коли ви відпочивали останнього разу?». Можливо відповідь простіша ніж здається і треба дати собі час щоб розслабитись? Часто це допомагає краще всіх технік.
Сподіваюсь, що вам було цікаво і корисно. Пробуйте,творіть, відпочивайте і насолоджуйтесь життям.
Автор: Анна Бондаренко.

 

Comments on: "Що робити коли нічого не хочеться взагалі? 6 способів, як вийти застою." (2)

  1. Що робити якщо я люблю хлопця який старший за мене на 9 років. Я знаю що я замала для нього але я дуже люблю його. Але всі роблять так що мені дуже погано. Подруга сестра вони вмисне проводять з ним більше часу бо в них є можливість хоть вони знають що я його люблю. Я боюся що він навмисно буде з сестрою адже він старший за неї на 7 років і може бути з нею адже я мала. Я незнаю що мені робити. Будьласочка допоможіть.Дякую

    • Доброго дня, Віка. Для всього свій час. Якщо б він хотів бути з тобою, то мабуть був би? Є ще закони України, можливо він поважає їх та насамперед тебе? Потрібен час.

Залишити відповідь

Хмаринка позначок

