Лесечко Олена


«ЧУДО –БЛОГ» –  таку нагороду отримав наш блог!

За цю несподівану  та дуже приємну новину дякую блогу Библиотечная гавань. Блог Николаевской областной библиотеки для детей!

На вулиці -25 або й -30, але ніщо не зламає, не завадить гарному настрою та натхненню працювати  служителів книзі! І такий чудо-бібліотечно-блогерський флешмоб пряме підтвердження цьому!

Та за правилами я повинна поділитися з сім’ю цікавими блогами такою винагородою! З превеликим задоволенням:

Бісерні фантазії

BiblioTemaTV  

Маленький читайлик

Библиотека города N

Веб-спілкування, нетикет

Творчість та інновації в українських бібліотеках

Записная книжка БиблиоРомантика

 

Правила передачі «Чудо-блогу»:

1. Розмістити на своєму блозі зображення нагороди.

2. Подякувати тому, хто нагородив Вас  званням “Чудо-блог” та розмістити активне  посилання на його блог.

3. Нагородити інші сім достойні та цікаві блоги на ваш погляд.

4. Повідомити домінантів про нагороду в коментарях.

5. Написати сім речей про себе.

Майже все я зробила, залишилось сім фактів про себе…Передивившись блоги переможців помітила, що для багатьох писати про себе найважче. Ось і мені незрозуміло: про що саме я повинна написати, які речі цікаві, головні або потрібні? Але я спробую…

1.     Обожнюю дітей: маю своїх двох та декілька десятків бібліотечних!

2. Моя слабкість — книги з психології. Зізнаюся: люблю їх купувати, іноді аж «слина тече» при погляді на книгу якої в мене ще нема, та нажаль не всі ще прочитала…

3. Люблю колег. З бібліотекарями я зіткнулася так близько, потрапивши на роботу в НБУ для дітей, і за рік зрозуміла, що це люди всі до одного віддані своїй справі.

5.     Дуже погано пишу: завжди с помилками. Вибачаюсь перед усіма!

6.     Оптиміст!

7.     Найкраще в світі диво – це посмішка!

 


Comments on: "Чудо-блоги! Їх багато! Зробимо ще більше!" (2)

  1. Анонімний said:

    Спасибо за оказанную честь! :))

  2. […] новостью, что блог моей библиотеки объявлен “Чудо-блогом“.  Спасибо за оказанную […]

Залишити відповідь

Хмаринка позначок

