Лесечко Олена


Тест включає 32 судження, з приводу яких можливі п’ять варіантів відповідей, кожна з яких кодується балами за схемою:
дуже часто – 4 бали;
часто – 3 бали;
інколи – 2 бали;
рідко – 1 бал;
ніколи – 0 балів.
Судження:
1. Мені хочеться, щоб мої друзі мене підбадьорували.
2. Постійно відчуваю відповідальність за доручену мені роботу.
3. Я турбуюсь за своє майбутнє.
4. Багато хто мене ненавидить.
5. Яволодію меньшою ініциативою, ніж інші.
6. Я турбуюсь за свій психичний стан.
7. Я боюсь виглядати дурнем.
8. Зовнішній вигляд інших набагато кращий ніж мій.

9. Я боюсь виступати з промовою перед незнайомими людьми.

10. Я допускаюсь помилок.
11. Як шкода, що я не вмію як слід розмовляти з людьми.
12. Як шкода, що мені не вистачає впевненостві у собі.
13 .Мені б хотілось, щоб мої дії частіше схвалювали інші.
14. Я надто скромний.
15. Моє життя бескорисне.
16. Багато хто неправильної думки про мене.
17. Мені ні з ким поділитися своїми думками.
18. Люди чекають від мене багато.
19. Люди не дуже цікавляться моїми досягненнями.
20. Я трохи бентежусь(неяковію).
21. Я відчуваю, що багато людей не розуміють мене.
22. Я не відчуваю. себе в небеспеці.
23. Я часто хвилююсь і даремно.
24. Я ніяковію, коли вхожу до кімнати, де вже сидять люди.
25. Я себе постийно відчуваю скутим.
26. Я думаю що люди говорять про мене за моєю спиною.
27. Я впевнений, що люди майже все сприймають набагато легше, ніж я.
28. Мені здається, що зі мною має трапитись яка-небудь неприемність.
29. Мене хвилює думка про те, як люди ставляться до мене.
30. Як шкода, що я не такий комуникабельний.
31. У суперечках я висловлююсь лише тоді, коли впевненний у своїй правоті.
32. Я думаю про те, чого чекають від мене друзі.
Для того щоб визначити рівень самооцінки, необхідно звести бали за всіма 32 судженнями.
Сума балів від 0 – 25 свідчить про високий рівень самооцінки, за якою людина правильно реагує на зауваження інших і рідко сумнівається у своїх діях.
Сума балів від 26 – 45 свідчить про середній рівень самооцінки, за якого людина рідко страждає від “комплексу неповноцінності” і лише час від часу намагається підладнатися під думку інших.
Сума балів від 46 – 128 вказує на низький рівень самооцінки, за яким людина хворобливо переносить критичні зауваження на свою адресу, намагається завжди рахуватися з думками інших і часто страждає від “комплексу неповноцінності”.

Поділиться, який результат у вас. Тест на самооцінку для підлітків я виклала, томущо майже кожен підліток який до мене приходить – цікаветься саме самооцінкою і турбується про неї. Це притоманно цьому віку – сумніви, пошуки себе та пошуки, як оцінити свою особистість.

Інформація запозичена з книги:

Тернопільська, В. І. Психологія для старшокласників (від самопізнання до соціальної відповідальності) : Навч. посіб. / В. І. Тернопільська ; М-во освіти і науки України; за ред. М. В. Левківського. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.

 

Comments on: "Тест для підлітків: “Визначення самооцінки”" (67)

    • Дякую, Софія, за відгук. Не сумуй, можливо ти занадто прискіплива до себе. Відшукай у собі найкращі якості характеру та примножуй їх)))

    • Ірина said:

      Скажіть будь ласка автора даної методики?????

    • Доброго дня, Ірина Павлівна. Тест запозичений з книги: Тернопільська, В. І. Психологія для старшокласників (від самопізнання до соціальної відповідальності) : Навч. посіб. / В. І. Тернопільська ; М-во освіти і науки України; за ред. М. В. Левківського. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.

  1. Анонімний said:

    33

  2. 63

  3. Анонімний said:

    45

  4. Анонімний said:

    91

  5. 92 ! … Т_Т

  6. Анонімний said:

    49

  7. Анонімний said:

    88

  8. Анонімний said:

    76..

  9. Анонімний said:

    83

  10. Анонімний said:

    66

  11. Маряна said:

    В мене 26 середній=)

  12. 64, впринципі все вірно: я скромна, проте образити себе нізащо не дозволю_*

  13. 44-це точно!!!

  14. Анонімний said:

    73(я расстроена(

  15. 24 я нереально крут

  16. Анонімний said:

    84

  17. Анонімний said:

    103 це капець…но зато правда

  18. antonina_dnepr@ukr.net said:

    77)))

  19. Ярослав said:

    115…. ну просто офігєть… незнаю що казати… неповноцінним точно я себе не вважаю

  20. Анонімний said:

    96 … ну це ше нормально

  21. Анонімний said:

    96

  22. Анонімний said:

    76 😦

  23. Анонімний said:

    90

  24. провела тест на роботі. на учнях ПТУ. найнижчий бал -52. можливо це повязано з їхнім віком. можливо зі специфікою закладу??

    • Добрий день. Все можливо. Результаті тестів залежать від багатьох факторів. Якщо хочите поспілкуватися більш детально пишить на електронну скриньку vasina81@ukr.net

  25. Сніжана said:

    65..(((

  26. Анонімний said:

    Цікавий тест. Пройшла, сказали, що я страждаю комплексом неповноцінності і хворобливо реагую на зауваження. Вирішила для порівняння пройти інші тести. Там запитання перегукуються, але більш точно поставленні. І, як виявилось, з самооцінкою у мене все гаразд.
    Що б це мало означати?)

  27. Aнонімка said:

    34))))

  28. Маруська said:

    а хто автор тесту?

  29. Андріана said:

    110(((

  30. Анонімний said:

    54))))))

  31. Анонімний said:

    61

  32. Карина) said:

    36)

  33. Принцеска said:

    61 я не згоден плак-плак

    • Привіт. Тести сильно залежать від стану та настрою в якому їх проходить людина. Що саме в тебе викликає незгоду? Для профілактики можна просто деякий час поспостерігати за своєю самооцінкою.

  34. Збиває з панелику кількість граматичних помилок в тестах… Як от: підбадьорували, меньшою, небеспеці, вхожу, неприемність, комуникабельний ,цікаветься, притоманно, хочите і т.ін.

  35. 100 балів, а можна якось підняти самооцінку?

    • Наташа, привіт. Так, самооцінку підняти можна. Для початку згадай будь ласка, коли вона впала? Чи був який випадок, який сильно цьому посприяв? І тепер декілька правил хорошої самооцінки.
      1. Поспостерігай за тим, чого більше ти згадуєш : минулих поразок чи перемог? Якщо перемог мало, випиши їх десь собі і перечитуй, головне почати, а потім вони і самі згадуватися почнуть. Якщо поразок згадалось багато, задай собі питання: «А що мені тоді допомогло вижити і не зламатися?; А що мені допомогло вибратися з тієї ситуації?». Відповідями на ці питання будуть твої сильні сторони і таланти.
      2. Чи є у тебе група підтримки? Люди які підтримую тебе і в яких ти можеш попросити тої підтримки, коли вона потрібна? Кажуть, що людина дуже комфортно себе відчуває, коли таких людей десь дванадцять.
      3. Частіше говори своєму «я» в дзеркалі про те, що ти себе любиш. При цьому потрібно дивитись собі в очі і відчувати те про, що кажеш. Спочатку може бути не просто, та потім це приносить задоволення.
      4. Напиши 40 своїх позитивних якостей і час від часу перечитуй.
      Для початку все, якщо будуть питання, пиши.

    • що робити

    • Привіт. Самооцінка будується на двох головних аспектах. Перший: внутрішній стан. І для того щоб підняти тут собі самооцінку важливо знайти для себе щось приємне. Щось зробити, послухати, побачити. Пережити приємні емоції, а бо навіть знайти нове хобі, яке приносить радість. Також є маленька вправа—написати 30 своїх позитивних якостей. Другий аспект: те як сприймають оточуючі. Подивись будь ласка в дзеркало і сфокусуйся на тому, що тобі подобається. Якщо щось не дуже, подумай як то можна змінити. Якщо виникають питання, пиши.

  36. Мені сподобався сайт та тест на ньому.За допомогою тесту я визначила свою самооцінку.Вона виявилася неочікуваною -32.Тож самооцінка сприятлива.Дякую за увагу.

  37. Анонімний said:

    109

  38. Анонімний said:

    24😂як так?

  39. Каріна said:

    57- в занижинена ..)відповідаючи на питання я знаходила такі , які “гризуть” мене я думала , що просто допомагаю людям , але після тесту зрозуміла , що використовують ….
    Допоможіть ….Я незнаю як підняти самооцінку , бо від моеі самооцінки в мене руйнуються плани і люди від мене ідуть….Я в розпачі

  40. Марія Букрій said:

    0

  41. Валерия said:

    21

  42. 83 що робити ? Прочитавши ваші минулі відповіді почала все робити але у мене немає 12 людей які мене підтримують.

    • Доброго дня, Олена. Не обов’язково мати стільки людей або навіть взагалі підтримку.
      Найважливіше самому для себе стати підтримкою. Адже ти унікальна та неповторна. У тобі є свої переваги, культувуй їх.

  43. Анонімний said:

    112 балів(((((

Залишити відповідь

Хмаринка позначок

