Лесечко Олена


Кравцова Г. М. Мамо, купи! Або Як ходити з дитиною по магазинах без сліз та істерик / Г. М. Кравцова. – Х. : Торсінг плюс, 2008. – 160 с.

Дитина, яка тупотить ногами біля прилавка та вимагає «Купи!», ні в кого не викликає подиву. Ця картинка знайома більшості мам і тат, бабусь і дідусів і викликає найрізноманітніші емоції, як не дивно, найменше схожі.
Дорослі зітхають: «Ну от , знову!», дорослі сердяться, соромляться, дорослі відчувають напругу, бажання швидше відвести дитину від звабливих коробочок і пакетиків. Саме коробочок і пакетиків, тому що вкрай рідко(а можливо, навідь і ніколи) можна побачити дитину, яка влаштовує істерику в молочному відділі або ж поруч із ковбасою чи овочами.
Дитяче «купи!» викликає у дорослих цілу бурю емоцій, які складно почяснити. Батьки ладні назвати своїх чад канюками, жаднюгами, безсовісними розтринькувачами тощо навідь за прохання купити дріб’язок, цілком доступний сімейному бюджету.
Або навпаки, відчувають таке незрозуміле почуття провини перед дитиною, що ладні бігти в найближчу крамницю за зовсім непотрібною річчю…
Чому ж так багато емоцій викликає це просте «купи»? Чому стільки гордості звучить у голосі батьків, які можуть сказати: «Моя дитина ніколи не випрошує!»? Чому мами іноді ладні відшльопати маля, а іноді — купити все, що завгодно, тільки щоб воно замовкло? Словом, чому діти так несамовито вимагають: «Купи!», а дорослі так напогливо (а іноді — теж несамовито) борються із цими вимогами?
Напевно, і діти, і батьки відчувають, що за відносинами біля прилавка приховуються більш важливі людські взаємини, про які діти ще не вміють говорити словами. І розпачливі емоції стосуються зовсім не конкретної речі, а відносин між дорослими та дітьми в родині, а можливо, і відносин між самими дорослими…
За допомогою цієї книжки мами й тата, бабусі й дідусі можуть з усією серйозністю спробувати розібратися, чого ж потребують їхні діти, коли хочуть, щоб їм щось купили. Адже розібравшись, дорослі обов’язково зрозуміють дитину та навчать її виражати свої почуття, керувати своїми бажаннями й використовувати крамниці за «призначенням».

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

Хмаринка позначок

%d блогерам подобається це: